četvrtak, 16. svibnja 2013.

Posljednji izlaz za Brezovicu


Zašto su greške političara najskuplje greške


Političari prečesto daju izjavu da onaj tko radi, taj i griješi. Neki ju toliko ponavljaju da se ne možete oteti dojmu da im je to postao moto. Griješiti. Onda krene malo posipanja  pepelom, par akcija PR službi  i sa ufanjem u brz zaborav birača- eto ih opet, na istoj ili boljoj fotelji, u novom mandatu.

Ovaj tekst ima happy end i moje je zadnje obraćanje Vama pred nadolazeće izbore. Samo se nadam da ću uspijeti zauzdati vlastiti ego i u granicama dobrog ukusa, što manje ponavljati „ja“. Ali želim i Vama, što svakodnevno činim sebi, još jednom ponoviti kako nas neke odluke (ili propuštanje djelovanja) mogu odvesti u slijepu ulicu. Na primjeru gradske četvrti Brezovica to se za dlaku i doslovno dogodilo.

Nova autocesta donosi nove mogućnosti razvoja (samo za neke)
Vijest iz novina krajem 2010. godine da se planira izgradnja nove autoceste-zaobilaznice oko Zagreba navukla je osmijeh na lice mnogih zagrepčana. Ta prometnica  treba rasteretiti sadašnju obilaznicu koja je poprimila obilježja gradske prometnice i omogućiti da izlaz Lučko postane izlaz i ulaz s autoceste  isključivo za Zagreb. Njezina izgradnja je riješenje da će se napokon riješiti kolone i u najfrekventnijim ljetnim terminima.


Kada jednom svane, drugom padne mrak na oči. Ti drugi bili su građani Brezovice, koji su planiranom rutom bili izigrani. Dobili smo novu barijeru u povezanosti južnog dijela četvrti s Gradom a velik broj stanovnika naše četvrti apsolutno nikakvu korist od planirane prometnice. Naime, ponovo smo ostali bez izlaza i ulaza na istu na našem području. Nažalost resorni uredi za promet i prostorno planiranja Grada na takvo planiranje Hrvatskih autocesta nisu reagirali.

Sustav bi možda i reagirao, da ono što je uslijedilo nije bila krajnje mlaka reakcija tadašnjeg Predsjednika Gradske četvrti Brezovica. Dopis koji je poslao odgovornima nije imao nikakve argumente te nije bilo vidljivo  što se točno i gdje traži.  Naravno kao takva nije dala rezultat, te je bilo sasvim izgledno da Brezovica postane slijepo crijevo u smislu prometne povezanosti, a tim i bez ikakvih šansi za kvalitetan razvoj u budućnosti.


Bez argumentirane akcije nema reakcije

Uslijedila je reakcija tima Liste 11,  te sam kao vijećnik uputio  prijedlog Zaključka vijeća Gradske Četvrti Brezovica o potrebi osiguranja  prometnog čvora za ulaz i izlaz s autoceste u zoni presijecanja buduće autoceste (zaobilaznice) i županijske ceste Pisarovina – Kupinečki Kraljevec- Brezovica- Remetinec i izgradnji nove brze ceste. U njemu je eleborirano višekratno prometno izoliranje naših naselja koje se događa zbog izgradnje vitalne  komunalne infrastrukture Grada i decidirano je tražen (na konkretnom mjestu) izlaz i ulaz na autocestu-zaobilaznicu. Vijeće prihvaća prijedlog i upućuje ga Hrvatskim autocestama.




U kratkom vremenu Hrvatske autoceste su nam dostavile na znanje dopis kojim se na osnovu spomenutog zaključka vijeća nalaže projektantima projektiranje predmetnog ulaza i izlaza na autocestu. Kao što vidite o tome su i obavijestili i resorne urede grada koji su bili dužni zastupati naše interese.



Zbog svega navedenog imamo situaciju kakvu smo priželjkivali, a koju možete vidjeti na karti: 
Bilo je to u spas u zadnji čas, doslovno i preneseno - posljednji izlaz za Brezovicu. Ta prometna povezanost ujedno je i naša karta za budućnost. Ona je spasila vrijednost naših nekretnina i omogućila kvalitetne temelje za dugoročan razvoj naše lijepe četvrti, za koju se nadam da ju neće planirati i voditi ljudi koji imaju moto da raditi znači griješiti. No, o tome odlučujete jedino Vi i to samo ove nedjelje. Zato:

Ako ne mi, tko?
Ako ne sad, kad?

U ime ljudi sa liste 11 i svoje osobno,
Zahvaljujem Vam na pažnji,

Žarko Vučak, nositelj





1 komentar:

  1. Napokon netko,tko ŽELI dobro našoj Brezovici!Radite i dalje tako u interesu nas ,gređana Brezovice.

    OdgovoriIzbriši